2013年1月29日星期二

Nike Air Max skyline viser amerika kultur

Redd hun ikke får plass i bunnen av mitt hjerte, frykt, nike free run opptatt og la til: "! Hjerte barn, må jeg tenke på en måte å spare deg""Really?" nike skeptiske så på sitt hjerte, men fordi han så avgjort. Denne mannen er som en rolig og majestetisk fjell stå fast, uansett i hvilken situasjon nike gi henne en betryggende følelse. Selv himmelen vil komme opp, ville hun ikke være redd.

"Selvfølgelig, hvordan ville jeg lyve for deg." nike free run dame deigen smil, ansiktstrekk buet Chun ansikt med Qingxiu og raffinert. "Heart barn, ikke vær redd, ikke tenke på disse tingene så lenge du vet at du aldri vil dø, fordi jeg ikke vil tillate at det skal skje ugg. Fra nå sikre deg i oppholdet i min side, for å følge meg i denne nike Villas Zhuliang Tian, ​​la oss oppsummering før tredje varm og lykkelig søte tid i disse dager? "

"Smilte og lovet brått liker å tenke på hva opptatt: du plutselig brakte meg til dette nike free sko Villas, min storebror vet nike med min store bror sa, jeg bare lov til å vende tilbake til sin familie i tre dager, og? min eldre bror sa tre dager til å ta meg ut for å spille, nå "tilbake da, det gjorde hun ikke si, tror jeg at han kan forstå.